2013. december 27., péntek

Celtic Solstice, Part 4

 I have finished the part 4 of Celtic Solstice .


 Nem tévedés, ez már valóban a 4.része ennek a  Celtic Solstice  titkos quilt játéknak. Két éve már varrtam Bonnie utasításai alapján egy nagy ágytakarót 
Nagyon tanulságos volt, több szempontból is, így idén is belevágtam, nem kevésbé ösztönözve attól a tudattól, hogy legalább 8 yard anyagot fel fogok használni. Most is előkerültek a válogatás során olyan textilek, amelyek már egyáltalán nem tetszenek, sőt igen csodálkozom azon, hogy milyen indíttatásból vettem meg anno őket.

A nagy karácsonyi forgatagban, nem volt időm varrni, de ezt a részt ma sikerült befejeznem:
120 db 3 1/2" inches blokk. (nagyon ciki, de nem tudom a magyar nevét ennek a blokknak. Csak angolul : 4 patch )






Kicsit sárgásra sikerültek a képek .

A többi részt is elkezdtem varrni, de komoly lemaradásaim vannak még.


1 megjegyzés:

  1. Szerintem nincs magyar neve :) Mélységesen tisztelem a kitartásod, ez baromi nagy meló, bár a végeredmény valószínűleg csodás lesz, mint a múltkori.

    VálaszTörlés