2013. december 28., szombat

Mint a rák/ Celtic Solstice part 1 and 3

Vagyis visszafele haladva az időben: befejeztem a Celtic Solstice 1. és 3. részét.

Kivarrandó anyagyűjteményem ez volt:

 Bár összességében biztosan 8 yardnál több, de remélem sok el fog fogyni a projekt végére.

Az első rész feladata 96db piros-natur és 92db zöld-piros blokk varrása volt. (Az eredeti leírás más színeket használ). Lehetett volna speciális vonalzót rendelni hozzá, de úgy ítéltem meg, hogy erre nincs szükségem ( és talán meg se érkezne a játék végéig). Bonnie ajánlott még papírra varrós technikát, de a letölthető mintát nem sikerült a megfelelő méretben kinyomtatnom, így végül megszerkesztettem magamnak és azt másoltam le.


A harmadik fordulóban   200 db Half-Square Triangles-t kellett varrni (ezeknek sem tudom a magyar nevét), 2" nagyságúra, majd ezekből 25db forgót varrtunk  és maradt 100db HST.
Megjegyzem, hogy nekem most sem sikerült a megadott méretekkel dolgoznom. A kész méretem mindig kisebb lett, így a kiindulási méreteket kicsit nagyobbra vettem.



És együtt az első és harmadik forduló blokkjai ( a 100db HST-t még nem sikerült méretre vágnom):


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése