2011. szeptember 11., vasárnap

Napilap

A jászberényi varrós napon vettem egy anyagot , amelyik újságpapír mintás. Lányom lecsapott rá: szeretne egy új tolltartót.
Háttérként egy 5. osztályos rajzát választottam : A kentaur halála (Már 5 éve rajzolta!.)
Közben eszébe jutott, hogy szeretne még egy kicsi neszeszert is, amelyik elfér a tenyerében . Sajnos az első mérete nem tetszett neki, így még két méretet varrtam, hogy tudjon választani (nehezen, de rávettem , hogy valami  pirosat is varrhassak bele) :
Maradt még bőven anyagom, így néhány ceruzatartó-sminkes neszeszer készült még, de már piros színnel kiegészítve. Valamennyibe vízlepergetős anyagot varrtam.
Ui: A gránátalma csak a színe miatt került a képre. Legszívesebben kettévágtam volna, de nem akartam a lapot összekenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése