2011. szeptember 5., hétfő

Kész!

Elkészült a Summer Sampler Series quiltem. Ez volt az első alkalom, hogy használtam az inch-es vonalzómat. A kezdeti elnézések/vágások után hamar belejöttem a használatába. Meg kell mondanom, hogy sokkal egyszerűbb a használata , minta cm-s vonalzónak.(Végre hasznát vettem a quilt talpamnak, amit a Berninához adtak).Izgalomból volt bőven: 2 blokk sokkal kisebb lett, mint az eredeti méret és olyan kevés festett anyagom maradt, hogy a javításnál már a maradékokat kellet összevarrnom. Beszegni is már csak az utolsó fecnik összevarrásával tudtam.
Sokáig gondolkodtam a tűzésen, de végül az asztalterítő után ezt is egyenes vonalakkal tűztem meg. A színes részekre csak két helyen tettem tűzést, mert túl nagy volt az egyszínű minta.
A rontott blokkokból varrt terítő és a falikép együtt:

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, megérte a munkát!
    Ági

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, csak így tovább! Ha egy kicsit több időm lenne, varrnék veled! De majd egyszer.

    VálaszTörlés