2011. szeptember 15., csütörtök

Kávé

A tavaszi közös varráson vettem a Hunyadi utcai fiúktól két  anyagot:

Csak félreraktam, nem volt ötletem mit is varrjak belőlük. Aztán Csanakon Czkrisztának volt egy nagyon helyes, kávés zacskó felhasználásával készült neszeszere.
Mivel mi piros zacskós kávét iszunk, elhatároztam, hogy ha kiürül a következő, varrok majd valamilyen hasonlót. A vásárolt anyagaimhoz színben pont fog menni. A csalódás akkor ért, amikor méretve vágtam a zacskót és szembesültem azzal, hogy a színes nyomat papíron van. Az aromazáró/védő belső rész független a külső résztől. Tehát ebből már nem lesz neszeszer. Ekkor már annyira kávé lázban égtem, hogy valamit ki kellett találnom:
Először csak egyszerű barna és piros csészéket ragasztottam  teával megfestett anyagokra, majd gondoltam egyet: legyen térhatású a csésze, egy kis gőzzel. Innen gyorsan ment a kombinálás:  akkor a következő csésze legyen kétszínű . Végül a hátteret is kettéosztottam. (Volt még egy kósza ötletem: a gőzt is pepitában ragasztani., de ezt már nem próbáltam ki):


Végül is csak egy neszeszert szerettem volna. Most lesz legalább 6.

1 megjegyzés:

  1. mindegyik nagyon jó lett. én is így szoktam járni, de legalább van mit ajándékoznom.

    VálaszTörlés