2014. február 2., vasárnap

Fecnik, fecnik, fecnik

 Igazából a tűzés miatt kezdtem bele ebbe a munkába. Sok munkán láttam már a körkörös tűzést , nagyon tetszik, itt volt az idő, hogy kipróbáljam. Crazy Mom múlt heti blog bejegyzése adta az utolsó lökést a terv megvalósításához. A Celtic Solstice varrása során rengeteg sárga fecni keletkezett, (nem mintha nem lett volna már épp elég) ezeket akartam első körben felhasználni.  Két éve amikor befejeztem a nagy maradékos faliképemet , kimaradt néhány blokk. Köztük egy sárga. Már varrtam hozzá régebben két másik blokkot, de sem színben , sem méretben nem passzoltak.  Így újabb négy blokkot varrtam, a bevonandó doboz oldalainak megfelelő méretben.
Jött a tűzés:  az egyik oldal tűzését a rugós talppal kezdtem el, de a talpcserénél jöttem rá, hogy a nyitott talpat kellett volna használnom, hogy ne kelljen elvágnom a szálat..
A másik hármat a sima quilt talppal varrtam. A közepét nagyon nehéz volt letűzni.  Legközelebb nem sajnálom előkeresni a nyitott rugós talpat.



Fénymásoló papír dobozának új ruhája:



A maradékokat ezzel a módszerrel varrtam össze.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése