2014. február 7., péntek

Celtic Solstice

I have finished my Celtic Solstice quilt. I added two more rows (32 blocks) and changed the border.
The quilt finished measure is 240cmx240cm  (96"x96").
I'm very satisfied with my work: I worked from my textile stock. I needed to buy textile only for  the border.




Befejeztem a Celtic Solstice titkos quiltemet. Mérete 240cm x 240 cm.  Az eredeti  mintán annyit változtattam, hogy két extra sort varrtam még (32 blokk) és a körbefutó háromszöges keretben a háromszögeket másként varrtam össze, a sarkokra  pedig új blokkokat tettem.

 Tűzés előtt:



Nagyon elégedett vagyok azzal, hogy a szélén kívül az egész munka a készletemből varródott.  Gyakorlatilag kivarrtam a "mitkezdjek  ezzel" piros, sárga, zöld, barna anyagaimat. A barnából még annyi sem maradt, hogy a széleire elég legyen, úgyhogy vettem 1,5 m-t. El is fogyott, kb 10cm maradt belőle, csíkokban.

Egy kis részlet:


Mérleg:
Felhasznált anyag kb 11 1/2 yard (kb.10.5m)+ hátlap 5,4 m
Kb 60 óra munkaóra ( Ebből felrakás nélkül, csak a tűzés kb 3,5 óra a Varrógépcentrumban, ehhez 500m tűzőcérnát használtam fel.)

3412db folt a közepén + 12db natúr szegély + 336db folt a piros/zöld szegély =3760db folt. (és a barna szegély).


És az összképhez hozzátartozik , hogy a figyelmetlenségem miatt plussz blokkok is varródtak:

Ezt már csak az erősebb idegzetűeknek ajánlom: a leeső háromszögeket elkezdtem összevarrni. Így vágás előtt 2"-s forgóim lettek:


Itt megnézheted a sokféle  összeállítású quilteket

1 megjegyzés: