2014. február 19., szerda

Fecnik, cérnák

Mindig csodálom azokat, akik "tisztán" varrnak. Gondosan összegyűjtik a fecniket, cérnadarabkákat.
Én sajnos nem ezek közé a varrók közé tartozom. Mindent  a földre ledobálók közé tartozom, így körülöttem mindig rengeteg cérnafecni, anyagdarab van. Igaz van kukám is, de valahogy mindig máshova kerül, sosincs kéznél. Gondoltam,  hátha "rendesebb" leszek, ha varrok magamnak egy ilyet:



Az eredeti leíráshoz képest annyit változtattam, hogy a zsák belsejébe vastag műanyag bélést varrtam.  Ettől egy kicsit nehezebb lett a zsák, a tűpárnába kell még némi súly. A hátsó kis tartóka pedig a figyelmetlenségem okán keletkezett: a kiszabott rész másik oldalát varrtam össze, így szűkebb, de magasabb zsákot kaptam. Amikor észre vettem a hibát, már nem volt kedvem bontani, inkább varrtam még egy zsákot.
 Ha már a kezemben volt a rózsás anyag, gyorsan varrtam egy borítót a naptáramra is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése