2014. január 22., szerda

Kultúraquiltek: Egyiptom

Sokáig a Nílus járt a fejemben, valamilyen térképet szerettem volna megidézni. Nem találtam igazán olyan képet, ami inspirált volna. Végül visszatértem a legelső gondolatomhoz: olyat varrni, ami 3D-ben megjeleníthető. Így esett a választásom erre a jelképre:
Heper, a fiatal Napisten ( a felkelő nap ) neve, akit a szkarabeusz-bogárral szimbolizáltak.



 Hátulról és elölről:









A bogár testén kívül az összes anyag sk festésű.
Először kétoldalas ragasztóval felragasztottam a színes elemeket, alaposan megtűztem:




Végül rávarrtam a bogarat:



Igazán az zavar,  hogy négy lába van csak első ránézésre a szkarabeusznak. A másik két lába aranyból van.( Én így értelmeztem.) Először ez annyira zavart, hogy próbáltam még 2 kék, fényes lábat is ráhelyezni a képre, de úgy sem tetszett. Maradtam az eredeti megoldásnál. A munka legvégén akril aranyfestékkel körbefestettem az íveket. A kép mérete, a szokásos A4.

Inspiráció innen:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése