2014. január 9., csütörtök

Celtic Solstice part 6

I sewed all blocks from small quilt. Unfortunately,  I need  2 more rows of big blocks. So I will sew 16 pcs each A and B blocks for my ideal quilt measure.

A kisebb quilthez való összes blokkom kész. Új évi meglepetésként Bonnie felrakta a blokkok összeállításának menetrendjét. Kiraktam a blokkjaimat. Igazából akkor szembesültem azzal, hogy nekem a megadott két méret között lenne az ideális takaróméretem.
Így mégsem varrtam össze a blokkjaimat, hanem még elkezdtem varrni mindkét nagy blokkból 16-16db-t. Sajnos a tempó most lelassul, vége a pihenésnek.

A nagy blokkok közül az egyszerűbb 9 kisebb blokkból épül fel:

Ilyesmi lesz a quilt közepe:


Itt összegyűjtve látható, hogy milyen színösszeállításokban készült még el ez a mystery quilt .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése