2013. május 26., vasárnap

Dear Jane

Mit csinál az ember lánya ahelyett, hogy a házi dolgozatát írná?  Természetesen varr, de csak kézzel, mert talán akkor nem olyan feltűnő, hogy nem azzal foglalkozik, amivel kellene.

Újabb 5 blokkot varrtam meg a Dear Jane blokkokból.
A B8, D6,D7,D8, és D9-t.
A D8-t először freezer paper-re rajzoltam meg, kivágtam az elemeket, de amikor szembesültem azzal, hogy ez hány darab és 4db, a kisujjam körménél is kisebb háromszög is van benne, elvetettem ezt a technikát és a papírra varrás mellett döntöttem. Egy 10 Ft-os érmét tettem a sablonok mellé, hogy a méreteit érzékeltessem.


Az öt új blokk együtt:
 A kész 10 blokkom együtt:




2 megjegyzés:

  1. Dear Jane őrület:)
    Csak azért nem jutott eszembe hozzákezdeni nekem is, mert hogy a viharba varrok össze 222 blokkot????:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy, és elszánt is ;) Èn a Farmer´s Wife féle müvelettel kacérkodom, szerencsére nem kézzel kell varrni, de így is sok munka!
    :)

    VálaszTörlés