2013. május 15., szerda

Csipke újraértelmezve

Gyerekkoromban ki nem állhattam ezeket a csipkéket. Tele volt vele a lakás, és szombatonként, a kötelező takarítások idején, mindent le kellett szedni a polcokról, csipkéket, nippeket.Néha csak körbetörölgettük a terítőket, de anyukám egyből észrevette, hogy nem szedtünk le mindent a polcokról.
Akkor elhatároztam, hogy az én lakásomban egyetlen nipp és horgolt terítő sem lesz.
Egészen sokáig meg tudtam tartani a fogadalmamat. Aztán kaptam egy gyönyörű nagy horgolt terítőt, ami most is a nappali kis asztalát díszíti. Majd a pinteresten találtam sok újraértelmezett terítőt. Ezek hatására varrtam néhány neszesszert és táskát:
A csipkéket egy részét egy anyukától kaptam az iskolában, a másik részét az ecseri piacon vettem.
A teával festett csipkéből táska és füzetborító:



Kolombuszzal festett csipkéből neszesszerek és füzetborító:

Igazából ezekkel kellett volna kezdenem, mert ezeket a csipkéket én horgoltam, de el is határoztam, hogy inkább veszek a piacon néhányat. Ezekből táska és pénztárca:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése