2012. szeptember 7., péntek

Táska pulcsiból

Kérésre varrtam ezt a hatalmas táskát pulcsiból. Bármennyire is meglepő, a pulóver 100% gyapjúból készült, mégsem ment össze a 2x 60 fokos mosásban. Végül is szerencse, mert ezekből a félig nemezelődött pulcsikból ( jó párral így jártam) hatalmas táskákat lehet varrni . A díszítés jó része a már előzőekben említett helyen megtalálható. Néhány virág pedig ötletelés eredménye.
A táskába bélést is varrtam, így nem fog kinyúlni és cipzárral záródik.



Részlet:

Néhány szirom és levél közepére gyapjút tűnemezeltem.


5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, úgy látom Csanakon bele szerettél a nagy táskákba!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! Eladó?

    VálaszTörlés
  3. Ha kérésre készült akkor van gazdája....esetleg hasonló készül belőle? Andrea

    VálaszTörlés
  4. Igen, szívesen varrok rendelésre is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. írtam neked a címedre:-)

      Törlés