2012. szeptember 17., hétfő

Ami kimaradt

Fényképeim rendezése közben akadtam erre a kosárkára, amit még  nyár elején horgoltam. Alapanyaga: családom kisebb, nagyobb és legnagyobb tagjainak olyan pólói, amiket már szégyelltem volna odaadni másnak, mert kinyúltak, számtalan, általam kiszedhetetlen foltokkal voltak tarkítva. Régebben ezen ruhadarabok takarítórongyként végezték.

A nyári KH-s (Kreatív Homokozó) alkalmon láttam Ritáéknál az első olyan kosarat, ami pólóból készült az újrahasznosítás jegyében. (Már nem emlékszem, hogy Rita vagy Timi horgolta-e).
Nagyon megtetszett, itthon válogattam a félretett pólók között, vagdostam, gombolyítottam és horgoltam. Íme az eredmény:







Az elkészítés menete itt található. Annyit tennék hozzá, hogy legközelebb az oldalvarratokat felvágás előtt meg fogom erősíteni, mert amikor meghúztam a felvágott csíkokat, sok helyen elszakadt a varrás.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése