2012. szeptember 3., hétfő

Design Wall Monday

I promised my friend to sew three folder corvers : one green, one purple and one pink.
I had ideas to make a green cover with feathers, one purple cover with appliqued flowers. The most difficult task was to creat a pink cover. I followed my ideas in this project: the green foreground was made of scraps, the purple one was made of various stripes. Each stripe was made of rectangles.I wanted to follow this design: the background should be simpler and simpler. Therefore I sewed the pink foreground from stripes only. The appliqued pattern became also simpler: green feathers, purple flowers and pink circles.
 I hope, I can finish these three projects to deadline.

Nyár elején megígértem egy kedves barátomnak, hogy varrok három dossziéborítót . Csak a színekben állapodtunk meg, máskülönben szabad kezet kaptam.
A zöld borítót eleve levelesre-indásra terveztem, a hátterét négyzetekből, téglalapokból állítottam össze. A kész alapra applikáltam a leveles-tollas motívumot.





A lila borító hátterét különböző szélességű csíkokból varrtam, a csíkokat pedig téglalapokból állítottam össze. Erre az alapra lila virágokat applikáltam.



 Míg az előző két borítóról határozott elképzelésem volt, a harmadik, rózsaszíntől nagyon féltem, mert semmilyen ötletem sem volt. Végül arra jutottam, hogy a háttér legyen még egyszerűbb, mint az első kettőnél: csíkos, és az applikált forma is egyszerűsödjön.


Már csak ennek a tűzése és az összeállítás van hátra.Remélem elkészülök vele határidőre.

Judy oldalán megnézheted, hogy mások milyen munkán dolgoznak:
Patchwork Times

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése