2012. március 30., péntek

Kagyló sablon /Finish it up Friday



 I've sewed this zippered pouch from my favorite printered and  colourful fabrics.. It was made by  hand pieced and quilted.


Sok sok évvel ezelőtt már varrtam kagyló mintás munkát, de azóta nem csináltam újat. Amikor megláttam, hogy a Csoki-Folt -os lányoknál kapható három méretben is a sablon, lecsaptam rájuk. Legelőször a legkisebb 6cm-s sablont próbáltam ki. Be kell vallanom, hogy se a 28mm-s se a 18mm-s vágókésemmel sem  sikerült a sablon mellett vágnom, így maradt az olló.

A következő lépés a varrás volt. Gépi varrásra eleve nem is gondoltam, így gyártottam magamnak egy  sablont kartonból, azt minden egyes darabra felrajzoltam, gombostűztem, elkezdtem varrni kézzel a kagylókat egymáshoz. Olyan pontatlan lett, hogy lebontottam az egészet.

Végül vágtam még néhány  sablont kartonból, a kagylók íves részét ráférceltem, majd így illesztgettem össze őket. Még így is elcsúszott néhány helyen az illesztés..


A legvégén hímzőcérnával tűztem meg a munkát.

 Amanda oldalán : Crazy Mom Quilts  megnézheted, hogy mások mit fejeztek be péntekig.



2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett!! De nagyon munkás!! Igaz megérte a látottak alapján!!!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek a színei! A végeredményen pedig nem látszódik a nyűglődés, nagyon szép lett!

    VálaszTörlés