2012. március 7., szerda

Just Takes 2

Befejeztem a február 15.-i blokkokat. Ebben a fordulóban az 5 blokkból három papírtechnikával készült.
A bal alsó blokknál pedig freezer papírt kellet volna használni. Mivel nekem nincs, kipróbáltam a fénymásolópapír csomagolását. Tökéletesen működött.

 I finished the five blocks of 15th February. (Just Takes 2). I hadn't got freezer paper so I needed to use  another paper. I had heard that I could work with copy paper packaging. I tried it and it worked.

A csomagolás sima oldalára rajzoltam meg a szabásmintát, ráhagyás nélkül. A fényes felét pedig felvasaltam az anyag visszájára. Kivágni viszont  varrásráhagyással kellett.  A varrás vonalát a papír széle mutatja. Nagyon pontosan lehet így varrni.  A végén pedig csak lehúztam a papírt.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése