2012. február 6., hétfő

Szívesen

 A múlt héten újra elkezdtem a fecnik feldolgozását. Pénteken kész lett a terrakotta csíkokból varrt párna.
A hétvégén a piros maradékokat dolgoztam fel.. 22cmx22cm-s blokkokat varrtam.  A végén maradt egy 22cmx 18cm-s darab. Ebből egy neszesszert varrtam:

 A technika ua, mint a párnánál:
Rajzoltam egy szívet agy darab anyagra, amit felgombostűztem a fedlap színére és körbevarrtam:


Kivágtam a varrás mellett cikk-cakk ollóval, de a kifordítás nem lett szép, ezért sűrűn becsipkedtem a varrásráhagyást egészen a varrásig( ez nincs a képen):


A párnás munkából:




A visszájára fordítottam a piros anyagot, levasaltam, és kétszer még megismételtem ezeket a lépéseket és leférceltem az anyagokat:

 A fedlappal megegyező méretű fehér textilt tettem a visszájára,  nyílás mellett géppel összevarrtam a rétegeket.
Hátlapoztam a fedlapot, szabad gépi tűzéssel megtűztem és készre varrtam a neszesszert.



2 megjegyzés:

  1. hi, thank you for showing this, it is a new thecnique for me. I will try it.

    VálaszTörlés
  2. This is the best idea.This bag look so fabulous.Red color bag and red heart art on the bag look awesome.

    livraison courses

    VálaszTörlés