2012. február 27., hétfő

Orca Bay

Kész! Kész! Kész!
A mérete 220cm x200cm.  (4006db fecniből)
Miután összevarrtam a fedlapot, megrettentem a takaró nagyságától és úgy döntöttem, hogy kipróbálom a Varrógépcentrum Baby lock gépét.
Az eredmény 3 és fél óra tűzés és szegés után:

I've done my Orca Bay Mystery! I quilted it in a studio of sewingmachine . It was the first time I  used a longarm quilting machine. I finished it in 3 and half an hour.

Részletek:
Hátlap:

Meg kell mondanom, hogy bár a kiszolgálás ,segítőkészség nagyon jó volt a stúdióban, mégsem  vagyok tökéletesen elégedett a végeredménnyel.
A hátlapon látszik a felső szál színe, de hiába volt többször állítva a szálfeszesség, mégsem sikerült tökéletesen beállítani. Másrészt azt hittem, hogy a hátlap és a többi réteg annyira ki van feszítve, hogy nem gyűrődhet meg sehol a hátlap. Nos, sajnos két helyen is olyan gyűrődések lettek a hátlapon, amit már kibontani sem lehet, ráadásul ezt csak a leszedésnél vettem észre.
Összegezve: felhasználtam a projekt során az összes barna készletemet ( kezdhetem újra a felhalmozást:)))és a natúr és fehér készletemre is komoly csapást mértem. Sajnos a kék és zöld halom alig lett kevesebb.:(((

Ötleteket gyűjthetsz és megnézheted, hogy mások mit varrnak Judy blogján a Design Wall Monday oldalon.

9 megjegyzés:

  1. I quickly looked at the quilts on the design wall and hadn't seen an Orca Bay and was getting worried! :) Yours is beautiful . . as are all the quilts made from Bonnie's patterns.

    VálaszTörlés
  2. Hű nagyon szuper. Jók így együtt a színek, és amilyen sokat dolgoztál rajta. Le a kalappal. Nagyon de nagyon jó.

    VálaszTörlés
  3. I got here from Patchwork Times. Where do you live? I don't recognize the written language. I live in Iowa, which is in the middle part of the United States. Your quilt is absolutely stunning, by the way!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hi Laurel, I'm Tünde from Budapest, Hungary, Central Europe. I'm glad that you like my quilt.

      Törlés
  4. YAY! Finished!! Congratulations. I only need to have mine quilted and hope to do it soon!

    VálaszTörlés
  5. Ez fantasztikusan szép lett! Olyan mint egy gyönyörűen szőtt szőnyeg! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Csodálatos lett, nagyon ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  7. Your quilt is beautiful. I am still working on piecing some of the triangles, and I know it takes a long time. Great job!

    VálaszTörlés