2012. február 25., szombat

Díj


"Sokoldalú blogger" díjat kaptam.


A díjjal járó teendők:
-Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad
-Add tovább a díjat, max. 15 embernek
-7-dolgot írj magadról;


Nagyon köszönöm Dite! Kedves, hogy rám is gondoltál!


Mivel akiket én olvasok, valamennyiüket igen nagyra tartom és szinte mindenki már megkapta ezt a díjat, nem nevezem meg  őket újra.


Hét dolog magamról::
1. Folyamaton szeretnék egyensúlyban tartani egy olyan mérleget, aminek több karja van:
feleségként, anyaként (két kamasz +11éves), foltvarróként, nőként, munkaerőként helytállni. 
2. Számtalan ötlet kavarog a fejemben örökké, aminek csak a töredékét tudom megvalósítani.
3. Szeretem a klasszikus és a modern quilteket is.
4. Sok olyan anyagom van, amiket olykor előveszek és csak simogatom őket.
5.Nagy szerelmem a waldorf-babavarrás.


És végezetül egy kis apróság:
A legkisebb gyermekem színházba ment az osztályával. Gond volt, hogy az üdítőt és a müzlit mibe vigye el. Hátizsák túl nagy, zsebbe nem férnek el. Régebben varrtam neki egy nyakba akasztható pénztárcát, azt nagyítottam fel és így már tarisznya lett.
(Anno Gina mutatta a csoportunkban)
A macskás blokk pedig zsebbé alakult át.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése