2011. december 9., péntek

Üdvözlőlapok/ Greeting cards



Bea két hete írt arról, hogy milyen kár, hogy ma már alig küldünk képeslapokat egymásnak. Helyette egy-egy e-mail vagy sms repked az éterben. Jelentkeztem a felhívására, hogy küldök egy saját készítésű üdvözlőlapot. Most már megmutathatom, hogy mit varrtam:

One of my blogger acquaintances invited us to make greeting cards and send to each other. I have finished the card and I've posted it  ( I'm sad because we don't send greeting cards and rarely get ones. We always send texts or e-mails.)


Annyira megtetszett az ötlet, hogy a közeli családtagoknak is készítettem képeslapokat. A gyerekeim megírták  a jókívánságokat és nagyszerű alkalom adódott így a boríték címzés gyakorlására is.

I enjoyed this work very much so I made some other cards for my big family .My children wrote the greetings and they practiced the addressing.






Már több blogon is olvastam, láttam a konfetti technikát (Noriko Endo). Ez adta az alapot több képeslap elkészítéséhez.

I visited some blogs, where quilts were made by confetti technique. I was inspired by them.

 









Valamennyi üdvözlőlap hátuljára kis füleket varrtam, amibe a papírlapra írt jókívánságokat lehet becsúsztatni. A kész méret 19cmx14cm.

Linking up to Crazy Mom Quilts

3 megjegyzés:

  1. Great job. Love them all especially the confetti cards. Merry Christmas

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! És végre egy igazi szeretettel küldött lap :-))
    Ági

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, Bilóba még egyszer, most már eldicsekedhetem vele én is, mit kaptam Tőled. Azok a konfettisek is eszméletlen jók, de bevallom, az tetszik a legjobban, amit nekem készítettél.

    VálaszTörlés