2011. december 3., szombat

Próbaméret

Nem is olyan rég, még a barna-kék(türkiz) korszakomat éltem, így amikor megláttam a Moda  kék-barna sorozatát, éreztem, hogy kell valamit varrnom belőle. Aztán láttam Julcsinál néhány tolltartót és én is belevágtam az anyagba. A probléma csak ott volt, hogy a pontos szabásminta méretekre nem emlékeztem. (Persze most sem írtam fel. Talán 30cmx30cm, 30cmx25cm és 25cmx25cm-esek a kiindulási négyzetek, téglalapok). Így a próbálkozásaim eredményeként lettek  ezek a neszesszerek-tolltartók.

I like brown with blue. When I saw these Moda fabrics, I knew I had to sew something. I had one little problem: I didn't remember the exact measure of the pattern. So I tested some different sizes.Here are my experimentations' results.



Ráadásként egy pici szemüvegtok, pénztárca, noteszborító.
Ha szeretnéd megnézni, hogy mi készült el másoknál péntekig, itt megteheted: Crazy Mom Quilts

5 megjegyzés:

  1. what a beautiful color combination!

    VálaszTörlés
  2. LOVE those! my mom would love those since blue and brown are her favorite too!

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép szett!!!
    Az anyagokat honnan vetted? Nagyon tetszenek, már Julcsinál is gyönyörködtem benne mikor elkészült a takaróval :)

    VálaszTörlés
  4. I like brown with blue, too! These are so pretty! Good job!

    Thanks for linking up to finish it up Friday!

    VálaszTörlés