2011. december 13., kedd

Orca Bay 4

Talán ez a leggyorsabban kivitelezhető feladat eddig. Igaz még nem végeztem vele, csak az első pár blokkot varrtam meg. A mostani feladat 64db csíkokból varrt 5,5"-s négyzet, amit felezni kell. Így majd 128 db háromszögünk lesz. Ezeket a háromszögeket a megadott méretre kellene vágni, de ezt nem teszem meg addig, amíg nem derül ki, hogy hogyan fogjuk összevarrni.

 I have sewn some string squares. But there are only 48 triangles I believe I will be able to make the others for the next part.
Túlzott óvatosságomnak pedig az az oka, hogy a megadott kiindulási méretek nekem " szűkek". Jópár selejtet gyártottam az elején. Valószínűleg a tengeren túl és innen az 1 inch nem ugyanakkora. (Azért ha lesz időm a két ünnep között, szerkesztek és számolok egy kicsit, csak hogy tudjam miért nem tudom az kiindulási méreteket tartani).

 I sliced the triangles, but I did't take the last step: Cover All 65 Squares on the diagonal and trim to 5-1/8" square. My motivation was that I needed to use a bigger starting measure in all parts, because if I use Bonnie's measure, my blocks will be smaller than necessary.

.Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen mintát fogunk varrni. Egy próba a lehetséges variációk közül:
I'm very interested in the final design. I couldn't wait, so I played with  my pieces and I made some possible variations. Here is one:

Találtam a láda mélyén olyan zöld anyagot, amit nem tudom, hogy mikor, minek vettem meg. Most felhasználom.(Az alsó háromszögben a második zöld csík az említett anyag. Valóságban olyan, mintha világítana, de itt, majd elosztva szerintem jó lesz.)
Az elöző körök feladatait is befejeztem, sőt ezek már a ráadás blokkok:
And here are my extra blocks for part 1,2,3:

Linking up to Orca Bay 4 part

5 megjegyzés: