2015. április 29., szerda

Táska no.07

Mostanában többször kezembe akadt a kéder varró talp. Amikor a hong-kongi könyvből ezt a modellt kinéztem, először az anyagválasztásnál időztem jó sokat. Később elkezdtem azon gondolkodni, hogy ennél a táskánál az előlaphoz nem fogok táskamerevítőt is használni, mert akkor a berakásokat nem tudom majd kezelni. Viszont kellett valami, ami a táskának tartást ad. Azt gondoltam, hogy az előlap és oldallap közé varrt kéder majd betölti ezt a funkciót. Készre varrtam a táskát, majd beleillesztettem a merevítő keretet. Nem tudtam, sírjak vagy nevessek kínomban. Sajnos a kéderes "forma adás" olyan jól sikerült,  hogy meghatározóbbnak bizonyult a fém keretnél és teljesen deformálta  a táska alakját. Választanom kellett: kidobjam az egészet, vagy mentsem meg az anyagot, szedjem szét , és csak a kédert dobjam ki. Végül az utóbbit választottam. Egyben a cipzár pántot is 1 cm-rel kisebbre vettem :








A fület megint másként oldottam meg, mint a könyvben. Az eredeti táska fülei rá voltam szegecselve. Mivel én szoktam mosni ezeket a táskákat, a bőr fület meg nem tanácsos, ezért egy leakasztható bőr füles megoldást választottam.
A könyvben még egy táska van, amihez ue. a 15cmx 7cm-s félkör merevítő kell. Azt a táskát biztosan nem varrom meg, mert nem tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése