2014. november 25., kedd

Terítők

Egy ismerősöm hússzínű terítőt kért tőlem. Szerencsére a Szinwool-ban kaptam bordűrös anyagot. Az egy méter anyagból némi toldással négy terítőt tudtam varrni:


Vettem egyből zöld bordűrös anyagot is.Érdekes, hogy 1m anyagból csak egy hosszabb és 3 rövidebb terítőt sikerült kiszabnom és megvarrni. (az első kép a színhelyes)



Ha már "terítőztem", a karácsonyi anyagaimat is elkezdtem felhasználni:
Az első kép jobboldali terítőjéhez a csíkokat még találomra szabtam, a többi háromnál már szimmetrikusra szabtam a csíkokat:




A szabott csíkok mérete: 4,5cm-3,5cm-10cm-3,5cm-4,5cm. Az eddigi terítőkhöz képest, hogy Évi tanácsát megfogadva a fordulós középső részhez nem két háromszöget, hanem paralelogrammát szabtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése