2013. január 8., kedd

Második nap

Az előző napi kifordítható táskával két kis problémám volt: az egyik, hogy kicsinek találtam a pakolós rész űrtartalmát, a másik, hogy a fogó része nem volt elég bő. Ezért az eredeti szabásmintát a fülénél meghosszabbítottam 6 cm-rel, a táska "testét" pedig hosszában 4 cm-rel eltoltam. Az oldalvarrás vonalait kicsit az új mintához igazítottam. Kívülre és belülre is került megint egy-egy bevarrt, cippzáros zseb.
Mivel ez a táska is egy farmernadrág két levágott szárából készült, de ezeken a szárakon még dísztűzés sem volt, valami kívánkozott  rá díszítésként. Így kerültek a tegnapi ingből és táskából maradt kerek foltok ennek a táskának az elejére:
 Belülről:
Az egyik zseb:


Sajnos a páros nadrágszáraim elfogytak. Csak páratlanok maradtak.  Kiszabtam azokból is egy táskára valót, de nem tetszett a kétféle farmer együtt, így más sorsuk lesz. Folyt köv.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése