2012. december 22., szombat

Pénztárcák, neszesszerek és egyebek

Purses, journal covers, book corvers were made in my sewing room in last weeks. Here are there:

The pattern of purle purse I was found on web:  here


Pénztárcák, füzetborítók, neszesszerek készültek az elmúlt hetekben a varrószobámban.
A kártyatartós pénztárca leírását a neten találtam itt .
Mivel ebbe a pénztárcába nem sok kártya fér, szerkesztettem egy nagyobb szabásmintát, dupla soros kártyatartóval. Ha már belevágtam a legalább két éve tartogatott barna körös anyagomba, rögtön varrtam még neszit, füzetborítót is.


I wasn't satisfied with the measure of purse, because I could put only two card on it. So I edited a bigger pattern . The brown-circle textile has been on my storage for ages, so it was time to worked with it.



Sizzixszel kivágott fehér filcvirágokkal  és hímzéssel díszítettem ennek az együttesnek a darabjait:

These items were decoratid with felt flowers. They were cut with sizzix.


Zenészeknek és zenekedvelőknek készült

Cicely Mary Barker őszi sorozatának három tündére került ezekre az A5-s mappaborítók fedlapjára.


Nézd meg, hogy mások mit fejeztek be ezen a héten:  Crazy Mom Quilts .




1 megjegyzés: