2012. augusztus 13., hétfő

Repülő vadlibák/Flying geese

I sewed a silk pillow from  curved flying geese block.

Több táborban is voltam ezen a nyáron. Sajnos nem tudtam mindent befejezni a táborok idején, most csak azokat mutatom meg, amelyekkel elkészültem.
Július végén Márta néni vezetett be bennünket a selyem-varrás rejtelmeibe. Rögtön egy íves vadliba mintát varrtunk. Már régebben is találkoztam ezzel a technikával, de akkor nem fogott meg. Most nagyon tetszett .
Egy díszpárna készült a tanulódarabból:


A tűzésen egy kicsit gondolkodtam, de végül úgy döntöttem, hogy ennél a cikk-cakkos megoldásnál maradok.

Aznap délelőtt nuno filcet gyúrtunk és ez a szép selyemkendő  (stóla) kerekedett ki délutánra:
/Az 5x10 perc "gyúrás" pótolta az aznapi edzést./

I made a nuno scarf from silk and wool.

Please visit  Judy's blog to see projects other quilters are working on.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése