2011. augusztus 22., hétfő

Egy kis figyelmetlenség

Egy kis figyelmetlenség= 1 óra plusz munka
Szerencsére Ági észrevette, hogy a mozaik blokk nem stimmel a Summer Sampler Series fedlapon.



 Bontottam, forgattam, de kiderült, hogy nem csak rosszul illesztettem be az egyik részt, habnem eleve rossz sorrendben varrtam össze az elemeket.




Tovább bontottam, majd most már nagyon figyelve újra összevarrtam a háromszögeket, bele a blokkba, majd a már majdnem kész fedlapba.

Akkor jöhet a térdeplés (nem bünti, csak fércelés).

2 megjegyzés:

  1. Bocs :-))

    De azért ne csüggedj, ha a térdeplésen túljutsz, akkor már közeleg a cél!
    Ági

    VálaszTörlés
  2. Szia Ági!
    Igazából nagyon örülök, hogy észrevetted a hibát. Én valószínűleg csak a tűzésnél vettem volna észre. Akkor már tuti nem javítottam volna ki.
    Tünde

    VálaszTörlés