2011. augusztus 26., péntek

36 patch quilt along

Szinte az elsők között volt crazy mom quilts blogja, amit elkezdtem olvasni. Most július elején játékra hívta olvasóit. 36 éves az idén és ebből az alkalomból 36 négyzetből kialakított blokkokat varrunk. A minta nagyon egyszerű.
A játék leírásának az  elején még nem volt világos, hogy mit is szeretne. Túl egyszerűnek tűnt a négyzetek megvarrása. Vártam a csavart a hetek alatt és azon hezitáltam, hogy milyen anyagokat használjak.
Végül (miután érzékeltem, hogy nem lesz  bolondítás, dupla csavar, csak varrni kell a blokkokat) a kézzel festett anyagaimnál maradtam. (Ez csak törtrésze a készletemnek)


Én egy kicsit terveztem is: rózsaszín-zöld párosítással kezdtem:


 Sajnos a fotó nem tudja visszaadni  a színeket, de meg kell mondanom, élőben sem igazán értem el azt a hatást, amit szerettem volna.Persze a blokkokat még a többivel együtt variálni fogom.
Következő párosítás a kék-sárga lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése