2011. május 27., péntek

Szatyrok

Ági (Csoki-Folt) egyszerű, de nagyszerű tanácsot adott ívesen hogyan varrjak cipzárt.
Ki is próbálta, és meg kell mondanom, ez így sokkal szebb lett és könyebben ment, mint az előző próbálkozásaim.
Olyan szabásmintát találtam, ami egy összecsukható szatyor, és egyben pénztárca is.
Mivel legkisebb gyermekem zsúrra volt hivatalos, és az ünnepelt kislány lórajongó, nem volt kérdés, hogy milyen ajándékot fog kapni.A fülét hosszabbra varrtam, hogy vállon lehessen hordani.

Szerencsére az első próbadarabot nem az ajándékon próbáltam ki. A tanult cipzárbevarráson lelkendezve és a sikertől megtáltosodva a leírás alapján fejeztem be a táskát. Sajnos így nem tudtam összecsukni a szatyrot, csak hosszadalmas kínlódás után. Szétnyitva az alja sem feküdt ki rendesen.  Bontás, varrás, bontás varrás ....,végül más megoldást találtam ki.
Ezt találtam ki:    



És a befejezett munkák:

2 megjegyzés: