2015. január 2., péntek

Párnás hét

Unokahúgom takarójának varrása közben a HST blokkokat négyzetekből varrtam. A leesett színes és fehér háromszögeket egyből összevarrtam, és már menet közben, találomra, ahogy jött, összevarrtam a négyzeteket. Akkor még nem tudtam, hogy mi lesz belőlük. Lett egy 40cmx40cm-s négyzet, a maradék HTS blokkokból egy szív mintát raktam ki. Végül párna mellett döntöttem. Az alapokhoz varrnom kellett még két sort, hogy elérjem az 50cmx50cm-t ( el is rontottam az összevarrást, de úgy döntöttem, nem bontom le, legyen egy sor más irányba). A szíves párnát fehér csíkokkal egészítettem ki.




 A méretek érzékeltetéséhez:


Mivel a takaró varrásakor elszámoltam a blokkokat, a kimaradókból még egy párna lett:


Húgom névnapi ajándéka a takarójához illó párna lett:


2011-ben befejeztem a rag takarómat. A leesett csíkokat meddig őrizgettem. Most készült egy párna is hozzá:


3 megjegyzés:

  1. Jesszusom, te szoktál aludni is? rengeteget varrtál, nagyon jók, ügyesen használod a maradékokat.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép minden munkád, a kitartásod csodálni való.

    VálaszTörlés