2014. szeptember 19., péntek

Vagy-vagy

Régóta szerettem volna varrni one block wonder mintájú képet. A megvalósítás első lépéseit a ráckevei táborban sikerült megtennem: kiszabtam a háromszögeket és össze is varrtam őket. Azóta azonban nem volt időm befejezni. Jött a vállgyulladás, se varrni, se semmilyen más tevékenységet nem tudtam csinálni, amihez a jobb karom kellett volna, így végre felkerültek a tervezőfalra a blokkok. Igaz bal kézzel nem olyan egyszerű dolgozni. Az "első látásra szerelem" anyag így felszabva és újra varrva kicsit tömény lett nekem, nagyon intenzív színű, de talán a fekete keret majd tompítani fogja ezt a színorgiát.
Valahányszor elmentem a tervező fal előtt, mindig cserélődtek a blokkok. (sajnos a képek nem jók, telefonnal fotóztam, és csak most látom, hogy mennyire homályosak lettek)
1. a kezdet:

2. egy közbenső állapot:
 3. és mégegy:


4.volt ilyen is:
 5. most így áll:



Azt hiszem ennél maradok.

5 megjegyzés:

  1. Biztos, hogy mindet össze kell varrnod? Nekem ez túl csicsás így. Nem lehetne néhány blokkot valami egyszínűre cserélni valami rend szerint?? Nem tudom, csak hangosan gondolkodom.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tömény. Milyen rendre gondolsz? Szívesen kipróbálnám.

    VálaszTörlés
  3. What a gorgeous quilt, Tunde! Love, love the fabric you used. And the rainbow effect is great. I invite you to link up to Hexie Weekend to share this glorious eye candy.

    VálaszTörlés
  4. So sorry to hear about your shoulder. Hope it is all better.

    VálaszTörlés
  5. Nem is tudom. Mi lenne, ha afaladra feltennél egy nagy egyszínű anyagot, és azon kezdenéd pakolni a hatszögeket. Mondjuk közepe mintás, kívül egyszínű, vagy fordítva. Esetleg valami csigavoltban egyszínű/mintás. Vagy vízesésszerűen.... vagy valami hasonló

    VálaszTörlés