2012. április 16., hétfő

Élet virága/ Flower of Life

Még tavaly megígértem a húgomnak, hogy varrok egy takarót a szülinapjára. Eddig szinte csak tervezgettem, hogy hogyan is fog kinézni a kész munka, de igazán nem volt ötletem, csak a színe volt biztos: lila lesz. Végül kaptam egy kis iránymutatást:  egy élet virága mandala legyen a takarón.
A munka első fázisa: a  központi négyzetet 10cmx10cm-s natúr és nyers színű négyzetekből megvarrtam, a virág szirmait kivágtam :

In last summer I promised my sister to sew a quilt for her.  In this January she gave me some ideas to her quilt: She would like to get a quilt with  Flower of Life  Mandala.
This is the first step: I sewed the centre of the quilt from 10cmx10cm white and nature squares and I cut purple melons:


 Még csak az első felrakás:
 This is just the plan:


Most jön a szirmok felvasalása és varrása.
Next step: I have to iron and sew the melons.


Judy ( Patchwork Times) oldalán megnézheted, hogy mások mit varrnak

4 megjegyzés:

  1. Looks great - too complicated for me!
    Judy

    VálaszTörlés
  2. Kétoldalassal felvasalod és hogyan tűzöd?

    VálaszTörlés
  3. Először felvasaltam a kétoldalas vetexet az anyagra, rárajzoltam a mintát,kivágtam, most majd felvasalom és gépi pelenkaöltéssel fogom felvarrni. Még nagyobb lesz készen, mert ágytakaró lesz belőle. A végső tűzésről még nincs elképzelésem.

    VálaszTörlés
  4. Istenem, ez álomszép!!!! Egy igazi szépség.... kiváncsian várom a folytatást!

    VálaszTörlés