2011. november 18., péntek

Csanak2010/ Finish it up Friday

I've sewed this bag. It was a UFO and I had  started  it last summer. I had some problems with the top of the bag. But today I solved them. I used printed and hand-dyed textiles.

Ezt a táskát még tavaly nyáron kezdtem el Csanakon. Számos (a szabásból, illesztésből adódó) problémát leküzdve mégsem tudtam befejezni, mert a táska felső része olyan vastag volt ( +mindkét oldalon cipzár), hogy a gépem még 100-s tűvel sem varrta át mindenhol. Így UFO lett belőle. Most a kezembe akadt és új megoldást találtam ki. Lebontottam a felső részt, hozzávarrtam mindkét oldalához a "pávatollas" anyagot ,bélés, merevítés nélkül , majd ehhez varrtam a felsőrészt.
This morning / Ma reggel még ilyen állapotban volt:
Pockets/A zsebek:
1.Hátul
2. Elől

3. A zsebfedő, ami egyben egy újabb zseb: (The flap includes an another pocket)

 Linking up to Crazy Mom Quilts.


1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ezzel a tollas anyaggal. Én annak idején átvarrtam az összes réteget- mivel már ki volt szabva-, de sokat kellett kézzel is varrnom.A végén már rájöttem, hogy az eredeti szabásminta lett volna a jó, nem kellett volna átalakítani, csak a lehajló zseb alatti részt nem kell felhozni a többi réteggel egy szintbe!(ott ahol így ez a sok réteg lett)

    VálaszTörlés