2011. június 29., szerda

Lelle3

A harmadik napon Zsuzsa a Strips'n curves  technikát tanította. Több kép itt található.
Az én munkám ilyen lett:
Lellén nagyon lassan haladtam, mondhatnám egész nap egy helyben toporogtam.
Sehogy sem tetszett a fedlap.A hullámos részek összevarrása után olyan töménynek láttam a virágos részt, hogy elhatároztam, hogy csak barna keretet kap a munka.
Most már a barna is zavart komorságával. Így hoztam haza. Aztán néhány barna csíkkal oldottam a virágos rész zsúfoltságát, majd kivágott virágok elszórásával tovább tompítottam a barna rész sötétségét és mégis varrtam világos szegélyt.
Ekkor azt gondoltam, hogy jöhet a tűzés,de a szegély nem tetszett. Lebontottam és borítékos sarkot varrtam
.
Gondoltam,hogy valamilyen  zöld vagy nyers színű tűzés tovább világosít a hatáson. Nos nem egészen sikerült.

Néhány közeli részlet:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése