2011. január 26., szerda

Design wall

Régóta foglakoztat az a gondolat, hogy csinálok magamnak egy tervezőfalat. Mivel a padláson nem találtam semmilyen szigetelő lapot, elmentem egy barkácsáruházba, vettem hungarocell lapokat, keretnek fát, és már csak a szögelés, csavarozás volt hátra. A keret 0,5mx1,5m lett. A hungarocellt flanell anyaggal borítottam.



 Gyorsan ki is próbáltam:



Sajnos arra nem gondoltam, hogy a csöppnyi kuckómban nem lesz akkora szabad felület, hogy kényelmesen fényképezhető legyen a kirakott minta.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a fal! Én is gondolkodom már egy ideje, hogy jó lenne..... de nálam meg nincs akkora szabad falfelület,mert teleraktam polcokkal (rongyokkal) a szobát körben. A flanell jó ötlet, nem is hittem volna, hogy megtapad rajta a készre varrt blokk! De látom, hogy igen :-)) Most irigy vagyok, hogy nekem nincs ilyenem.
    Ági

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ági!
    Sajnos nekem nem jutott eszembe, hogy a flanellon tapad az anyag. Lehet, hogyha a bolyhos fele lenne kinn akkor úgy lenne. Nekem apró gombostűkkel van felrakva az minta.Flanellt csak azért választottam, mert olcsón jutottam hozzá, és ebből volt itthon ekkora darab.
    Biloba

    VálaszTörlés